Sosiaalisessa mediassa mainostaminen, sisällön tuottaminen ja kohderyhmien tunnistaminen.

Apua some-markkinointiin

Facebook, Twitter, Linkedln, Instagram....mitkä palvelut yrityksellesi käyttöön?

Digitalistoituvassa maailmassa läsnäolo verkossa on vain niin must! Sosiaalisen median hyödyntäminen yrityksen näkyvyydessä, lisämyynnissä, tunnettuuden saavuttamisessa ja potentiaalisten kontaktien ja yhteistyökumppanien tavoittamisessa on merkityksellistä. 


Kyllä, palveluita on tarjolla paljon....Facebook, Twitter, Linkedln, YouTube, Instagram...miten valita oikeat  juuri sinun yrityksellesi? Mistä tietää mihin kannattaa panostaa? Yrittäjän arki muodostuu paljon muustakin kuin somessa surffailusta ja palveluiden valinta kannattaa mitoittaa sen mukaisesti. 


Facebook

Facebookin muuttuneet algoritmit vaativat tänä päivänä hieman mainoseurojen buustaamista yrityksesi näkyvyyteen. Mainoksia voidaan kohdentaa yrityksesi toimialaan kuuluvalle kohdeyleisölle mm. paikkakunnan, tittelin, harrastusten, kiinnostuksen kohteiden jne. avulla. Asentamalla Facebook pikselin sivustollesi tunnistat kävijöiden tekemiä toimintoja, sekä pystyt tavoittamaan sinulle tärkeitä kohderyhmiä. 


Linkedln

Linkedlnin voima puolestaan perustuu osaksi henkilöbrändäykseen ja vaikuttajamarkkinointiin. Omalla persoonalla rakennettu imago ja oikeiden vaikuttajien kanssa yhteistyö, siivittää pitkälle yrityksesi saamaa huomiota. Suurin osa käyttäjistä on johto- ja asiantuntijatehtävissä olevia henkilöitä, jonka vuoksi LinkedIn on erinomainen kanava yrityspäättäjien tavoittamiseen. Yritykset voivat lisätä myös LinkedIniin oman yrityssivun, joka toimii erinomaisena verkostoitumis-, rekrytointi- ja informaatiokanavana sekä alustana työnantaja- ja yritysmielikuvan luomisessa. 


Instagram

Instagramissa luodaan mielikuvia pienimuotoisten tarinoiden, kuvien ja videoiden avulla. Siellä voi rakentaa brändimielikuvaa korkealaatuisten kuvien ja videoiden avulla. Siellä mainonnan kohdentaminen on myös mahdollista maksullisten toimintojen kautta, kuten muissakin kanavissa. Instagramissa maksettu mainonta ostetaan samalla mainosalustalla kun Facebookin maksettu mainonta. Suurimpana erona Facebookin ja Instagramin välillä on kohderyhmä sekä alustan visuaalisuus. Instagramissa mainonta on Facebookin puolta visuaalisempaa ja kuvien laadulla on suurempi merkitys. Kohderyhmän puolesta Instagramissa surffailee myös pääosin hieman nuorempaa väestöä.


YouTube

Videoiden voimaa ja maailman toiseksi suosituimpaa hakukonetta YouTubea ei voi unohtaa. Videot nousevat esille lisäksi muissakin hakukoneissa ja niiden huomiarvo on väistämättä koukuttavaa. Mainostajalle YouTube on varsinainen näyteikkuna. Videopalvelun käyttämät mainostusratkaisut mahdollistavat erittäin tarkasti kohdistettavissa olevan ja kustannustehokkaan mainostamismuodon. 


Sosiaalinen media haltuun

Me voimme auttaa sosiaalisen median haltuunotossa ja tarvittaessa kampanjoiden ja mainosten luomisessa. Opastamme palveluiden käyttöön, autamme sisällöntuottamisessa ja kohderyhmien tunnistamisessa. Voimme olla kumppanisi, joko projektiluontoisesti tai tukenasi pidemmän aikaa, sillä räätälöimme some-palvelusi juuri sinun tarpeitasi ajatellen. 

Kysy lisää

Juha Humppi


Toimitusjohtaja

Puh. 040 127 1310

juha@efs.fi